Welcome IT professional

Checklist: Exploitatie en auditing | Voorkom/herstel fouten & storingen | Hardware storingen en kosten

Nr. A70702

Hardware storingen en kosten
Hardware storingen en kosten

Nr.IDVraagFout                             Goed
12577Wordt de afhandeling van een storing direct gemeld aan de oorspronkelijke aanmelder?
21185Is bekend welke handelingen verricht dienen te worden bij het breken van een tape?
33069Heeft het systeem een functie waarmee per ongeluk verwijderde bestanden terug te halen zijn?
42582Zijn de koppelingen tussen netwerken zodanig dat software met mogelijke fouten niet ongemerkt overgehaald kan worden?
52583Bevinden de knooppunten in de bekabeling zich op een eenvoudig bereikbare plaats, zodat afkoppeling i.g.v. storing snel kan plaatsvinden?
62188Is t.b.v. kleine storingen standby (rand)apparatuur aanwezig?
72579Wordt het management pas op de hoogte van een storing gebracht als deze storing niet binnen een bepaalde tijd opgelost is?
82920Beschikt de beheerder over hulpmiddelen waarmee storingen gesignaleerd kunnen worden?
91266Is bekend wat de storingstijd per systeem per uur kost?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar