Welcome IT professional

Checklist: Exploitatie en auditing | Zorg voor gegevensverwerking | Aandachtspunten bij uitbesteden

Nr. A70605

Aandachtspunten bij uitbesteden
Aandachtspunten bij uitbesteden
Aandachtspunten bij uitbesteden

Nr.IDVraagFout                             Goed
11346Wordt binnen het computercentrum gebruik gemaakt van een scheduler-pakket zodat een juiste planning van de batchverwerking gemaakt kan worden?
21288Is bij de overgang naar een ander computercentrum een gedetailleerd draaiboek gemaakt?
31289Is voor de volledige overgang naar een ander computercentrum d.m.v. schaduwdraaien vastgesteld dat de overgang succesvol is verlopen?
41290Is bij de overgang naar een ander computercentrum een noodprocedure aanwezig voor het opvangen van problemen.
53161Is de leverancier bereid om volgens de handboeken van de opdrachtgever te werken?
62288Is uitbesteding van systemen die niet continue gebruikt worden in het rapport overwogen?
72289Is er niet voor uitbesteding van systemen gekozen als de omvang van de verwerking een apart rekencentrum eist?
82290Is uitbesteding van systemen in het rapport overwogen als de organisatie weinig ervaring met automatisering heeft?
93136Worden bij uitbesteding in principe alleen eisen gesteld aan de op te leveren producten en niet aan de te volgen werkwijze?
103137Is er bij uitbesteding een team dat de uitbesteding volgt en bewaakt?
113147Is de verbinding met het computercentrum dubbel uitgevoerd zodat storingen worden vermeden?
123148Worden de contacten met het computercentrum gecoļæ½rdineerd uitgevoerd?
133149Zijn de consequenties voor de workload op het personeel bij het uitbesteden vastgesteld?
143141Zijn maatregelen genomen die het response verlies door het op afstand gaan werken, beperken?
153119Wordt bij het samenvoegen en uitbesteden geļæ½ist dat de gebruiker minimaal dezelfde diensten krijgt aangeboden?
163120Wordt er bij het samenvoegen en uitbesteden voor gezorgd dat de gebruiker zo min mogelijk hinder ondervind van de overgang?
173121Is de doorbelasting van de productiekosten na de overgang naar een ander computercentrum gebaseerd op recente metingen bij het vorige centrum?
182580Is het periodiek onderhoud d.m.v. een overeenkomst met de leverancier geregeld?
193082Blijft bij decentralisatie en uitbesteden van werk het systeem en de administratieve organisatie controleerbaar?
203084Zijn er bij het computercentrum procedures voor het overnemen van taken bij een shiftwisseling?
213095Is er bij uitbesteding sprake van een goede voorbereiding?
223188Is de overdracht van apparatuur bij uitbesteden geregeld?
233189Is de overdracht van programmatuur bij uitbesteden geregeld?
243190Is de overdracht van telecommunicatiefaciliteiten bij uitbesteden geregeld?
253191Is de overdracht van het intellectuele eigendom bij uitbesteden geregeld?
263192Is de overdracht van personeel bij uitbesteden geregeld?
273193Is de financiering van extra investeringen bij uitbesteden geregeld?
283127Is een goede verdeling van verantwoordelijkheden gemaakt tussen het computercentrum en de gebruikersorganisatie?
293096Is er bij uitbesteding sprake van bewaking op een tijdige verzending van gegevens naar het computercentrum?
303097Is er bij uitbesteding sprake van bewaking op een tijdige ontvangst van gegevens van het computercentrum?
313089Zijn de tijdstippen waarop de informatie door het computercentrum bij uitbesteden wordt afgegeven aanvaardbaar?
323090Zijn de tijdstippen waarop de gegevens bij het computercentrum bij uitbesteden kan worden bijgewerkt aanvaardbaar?
331661Is onderzocht in hoeverre zware periodieke batchjobs kunnen worden uitbesteed?
343117Is onderzocht hoe de problemen opgevangen moeten worden als het computercentrum ingebreke blijft?
353116Is de mogelijkheid van een gemeenschappelijk computercentrum met andere organisaties onderzocht?
363194Is er een service level agreement gemaakt bij het uitbesteden van de computercentrum werkzaamheden?
373087Zijn de consequenties voor de personeelsbezetting bij uitbesteden overwogen?
383088Zijn de consequenties voor de functies van het personeel bij uitbesteden overwogen?
393115Blijft de gebruikersorganisatie bij uitbesteding de bepalende factor?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar