Welcome IT professional

Checklist: Exploitatie en auditing | Zorg voor gegevensverwerking | Selectie Verwerkingsorganisatie

Nr. A70604

Selectie Verwerkingsorganisatie
Selectie Verwerkingsorganisatie

Nr.IDVraagFout                             Goed
12287Heeft het computercentrum ervaring met systemen die vergelijkbaar zijn met het uit te besteden systeem?
22291Is het uit te besteden systeem niet van belang voor het voortbestaan van het computercentrum?
31346Wordt binnen het computercentrum gebruik gemaakt van een scheduler-pakket zodat een juiste planning van de batchverwerking gemaakt kan worden?
43126Is de omvang van de uit te besteden werkzaamheden meegenomen in de selectie van het computercentrum?
53122Is een vergelijking gemaakt van de kosten die de diverse computercentra in rekening brengen?
63160Is het bureau onafhankelijk, vakbekwaam en integer?
71322Blijven de productiekosten gegarandeerd over een langere periode constant?
81323Heeft het computercentrum deskundigen in huis die kwalitatief hoogstaand werk afleveren?
91324Kan het management zich na het uitbesteden van de productie-activiteiten zich geheel op de kernactiviteiten richten?
103134Worden er bij voorkeur contracten met bureaus afgesloten in plaats van met individuen?
113161Is de leverancier bereid om volgens de handboeken van de opdrachtgever te werken?
123159Is in het offertestadium reeds duidelijk welke sancties er gelden bij het niet realiseren van de kwaliteitseisen?
133128Heeft het computercentrum de nodige ervaring met vergelijkbare klanten en applicaties?
141301Is het computercentrum in staat en bij machte om de verantwoordelijkheden t.a.v. de verwerking van het systeem te dragen?
151303Is bekend inhoeverre het computercentrum instaat is om pieken in de verwerking te kunnen verwerken?
163083Is het personeel van het computercentrum voldoende opgeleid?
173145Is het computercentrum bereid om tijdens de looptijd van het contract nieuwe technologieen ten voordele van de klant in te voeren?
183146Is duidelijk hoelang de huidige hardwarelijn nog gehandhaafd zal worden?
193147Is de verbinding met het computercentrum dubbel uitgevoerd zodat storingen worden vermeden?
203149Zijn de consequenties voor de workload op het personeel bij het uitbesteden vastgesteld?
213141Zijn maatregelen genomen die het response verlies door het op afstand gaan werken, beperken?
223142Zijn er garanties dat het uitbesteden ook na de eerste paar jaar rendabel blijft?
233143Is bij het bepalen van de kosten/baten verhouding bij uitbesteden rekening gehouden met de kostenontwikkeling van nieuwe technologieen.
243144Is onderzocht in hoeverre de leverancier geen melding gemaakt heeft van (verborgen) kosten die straks wel betaald moeten worden?
253091Is de geografisch afstand t.o.v. het computercentrum bij uitbesteden aanvaardbaar?
263082Blijft bij decentralisatie en uitbesteden van werk het systeem en de administratieve organisatie controleerbaar?
273084Zijn er bij het computercentrum procedures voor het overnemen van taken bij een shiftwisseling?
283092Is de kwaliteit van de dienstverlening van het computercentrum bij uitbesteden beoordeeld?
293093Is de financiele positie van het computercentrum bij uitbesteden beoordeeld?
303094Zijn de technische faciliteiten van het computercentrum bij uitbesteden beoordeeld?
313095Is er bij uitbesteding sprake van een goede voorbereiding?
321340Worden de systemen van de diverse klanten niet door elkaar beinvloed?
333090Zijn de tijdstippen waarop de gegevens bij het computercentrum bij uitbesteden kan worden bijgewerkt aanvaardbaar?
343123Is bekend wat de kortste tijd is waarbinnen het computercentrum de gewenste productie kan leveren?
353124Sluit de apparatuur waarmee het computercentrum werkt aan bij de appartuur van de eigen organisatie?
363117Is onderzocht hoe de problemen opgevangen moeten worden als het computercentrum ingebreke blijft?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar