Welcome IT professional

Checklist: Exploitatie en auditing | Organiseer Exploitatie en beheer | Werkwijze incidentbeheer

Nr. A70110

Werkwijze incidentbeheer
Werkwijze incidentbeheer

Nr.IDVraagFout                             Goed
13640Weten de gebruikers de helpdesk goed te vinden?
23641Zijn er afspraken gemaakt over de afhandeling van incidenten?
33642Is bekend wie binnen de organisatie de incidenten afhandeld?
43643Zijn de gebruikers onderverdeeld in herkenbare groepen zodat incidenten per groep afgehandeld kunnen worden?
53644Worden incidenten in onderling overleg tussen functioneelbeheer, applicatiebeheer en technischbeheer afgehandeld?
63645Zijn er afspraken over de prioritering in de afhandeling van verschillende incidenten?
73646Sluiten de procedures van de verschillende beheergroepen goed op elkaar aan om incidenten vlot af te handelen?
83647Worden overgedragen incidenten structureel gevolgd en bewaakt op afhandeling?
93648Wordt het aantal aangemeldde incidenten gerapporteerd?
103649Wordt de aard van de aangemeldde incidenten gerapporteerd?
113650Leiden de aangemeldde incidenten tot kwaliteits verbeterende maatregelen?
123651Worden de procedures rond de incidenten afhandeling regelmatig geevalueerd en verbeterd?
133652Zijn de gebruikers betrokken bij de evaluatie van de incident afhandelende procedures?
143653Zijn de incident afhandelingsprocedures van de verschillende afdelingen aan elkaar gekoppeld?
153654Zijn de incident registraties van de verschillende afdelingen aan elkaar gekoppeld?
163655Worden de incident afhandelingsprocedures integraal aangestuurd?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar