Welcome IT professional

Checklist: Exploitatie en auditing | Organiseer Exploitatie en beheer | Organisatie helpdesk

Nr. A70108

Organisatie helpdesk
Organisatie helpdesk

Nr.IDVraagFout                             Goed
12626Is bij de opzet van de helpdesk duidelijk gekozen voor een centrale of decentrale organisatie?
22627Is bij de opzet van de helpdesk duidelijk bepaald welke werkzaamheden er uitbesteed worden?
32628Is bij de opzet van de helpdesk een kosten/baten- analyse gemaakt waaruit blijkt welke kosten tegenover welke diensten staan?
42623Is de gebruikerorganisatie nauw betrokken bij de opzet van de helpdesk?
5520Heeft het computercentrum een helpdesk-organisatie opgezet waar de gebruikers met hun vragen terecht kunnen?
6432Heeft het computercentrum duidelijk aangegeven aan de gebruiker hoe de ondersteuning organisatorisch geregeld is?
7437Heeft het computercentrum duidelijk aangegeven wie voor de gebruiker de contactpersonen zijn binnen de organisatie?
82631Krijgen de medewerkers een telefoontraining zodat ze leren om te gaan met gebruikers die in paniek zijn geraakt?
92630Is bij de opzet van de helpdesk bepaald welke taken de helpdesk moet uitvoeren?
102633Registreerd de helpdesk elk apparaat dat wordt geleend of wordt uitgeleend?
112634Registreerd de helpdesk elk apparaat dat wordt gehuurd of wordt verhuurd?
122629Is bij de opzet van de helpdesk bepaald in hoeverre de verleende diensten doorbelast worden?
132637Kent de helpdesk een centraal telefoonnummer waar altijd wordt opgenomen?
142636Kent de organisatie een pool van gebruikers met specifieke pakketkennis die als vraagbaak dienen bij verschillende pakketten?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar