Welcome IT professional

Checklist: Invoering | Exploitatie- en serviceplan | Validatie Service-level-agreement

Nr. A60705

Validatie Service-level-agreement
Validatie Service-level-agreement
Validatie Service-level-agreement

Nr.IDVraagFout                             Goed
1454Worden de meetmethodes t.b.v. het S.L.A. niet tijdens de looptijd van het S.L.A. gewijzigd?
2536Wordt de servicegraad van het computercentrum mede bepaald door een (gebruikers)adviesraad?
3538Is de plaats van het computercentrum binnen de organisatie duidelijk omschreven?
4522Is binnen het S.L.A. vastgelegd wie de eigenaar van de diverse informatiesystemen is?
5422Is het service-level-agreement door middel van een definitieve overeenkomst vastgelegd?
6523Is binnen het S.L.A. vastgelegd welke afwijkingen er voor vrije dagen gelden t.a.v. de te leveren service?
7503Zijn binnen het S.L.A. formulieren ontwikkeld, waarop volgens procedures de meetgegevens op vastgelegd moeten worden?
8498Zijn er in het S.L.A. afspraken gemaakt t.a.v. de kwaliteit van de dienstverlening van het computercentrum?
9499Zijn in het S.L.A. afspraken gemaakt t.a.v. de prijs van de dienstverlening van het computercentrum?
10500Zijn in het S.L.A. afspraken gemaakt t.a.v. de tijdigheid van de dienstverlening van het computercentrum?
11426Hebben de producten die het computercentrum heeft aan te bieden een herkenbare naam?
12489Zijn er binnen het S.L.A. afspraken gemaakt over de verantwoordelijkheden t.a.v. decentrale PC- hardware?
13490Zijn er binnen het S.L.A. afspraken gemaakt over de verantwoordelijkheden t.a.v. decentrale PC- software?
14534Geeft het computercentrum binnen het S.L.A. garanties aan de gebruiker t.a.v. continuiteit bij calamiteiten?
15445Is er tussen de gebruiker en het computercentrum afgesproken tussen welke tijden er online-verbinding met het systeem mogelijk is?
16446Is er tussen de gebruiker en het computercentrum afgesproken tussen welke tijden er batchverwerking op het systeem mogelijk is?
17447Is er tussen de gebruiker en het computercentrum afgesproken op welke voorwaarden er overwerk door de gebruiker mogelijk is?
18457Zijn er in het S.L.A. afspraken gemaakt t.a.v. de aanwezigheid van beheerders?
19449Is de inhoud van het service-level-agreement voor alle partijen duidelijk en overzichtelijk?
20450Is een ingangsdatum van het service-level-agreement vastgesteld?
21451Is een revisiedatum van het service-level-agreement vastgesteld?
22502Is in het S.L.A. per service het belang en de prioriteit vastgesteld?
231845Is het in alle gevallen waarin het S.L.A. niet voorziet de eigenaar van het systeem die beslist?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar