Welcome IT professional

Checklist: Invoering | Exploitatie- en serviceplan | Procedures n.a.v. Service-level-agreement

Nr. A60704

Procedures n.a.v. Service-level-agreement
Procedures n.a.v. Service-level-agreement
Procedures n.a.v. Service-level-agreement

Nr.IDVraagFout                             Goed
1465Heeft het computercentrum een standby regeling van operators en technisch personeel in het geval van calamiteiten?
2453Worden de meetgegevens t.b.v. het S.L.A. voornamelijk automatisch verzameld?
3484Wordt de werkvoorbereiding zodanig uitgewerkt dat er weinig wachttijden ontstaan door een onjuiste planning?
4486Wordt er in de backup-procedure minimaal gebruik gemaakt van het "grootvader, vader, zoon" systeem?
5476Zijn er vaste afspraken t.a.v. het geven van demonstraties en rondleidingen door het computercentrum?
6520Heeft het computercentrum een helpdesk-organisatie opgezet waar de gebruikers met hun vragen terecht kunnen?
7497Wordt regelmatig door het computercentrum nagegaan welke behoefte er is aan de door het computercentrum geboden diensten?
8511Wordt de gebruiker tijdig op de hoogte gebracht van op hande zijnde verbouwingen van het computercentrum?
92507Zijn er afspraken gemaakt t.a.v. het verwerken van productieachterstanden nadat storingen zijn opgetreden?
10455Worden de meetrapporten t.b.v. het S.L.A. altijd met dezelfde frequentie verzonden?
11431Heeft het computercentrum in een vaste planning aangegeven op welke uren het systeem niet beschikbaar is wegens service?
12523Is binnen het S.L.A. vastgelegd welke afwijkingen er voor vrije dagen gelden t.a.v. de te leveren service?
13423Ligt in het S.L.A. vast dat er regelmatig metingen verricht dienen te worden of alle afspraken in het S.L.A. worden nagekomen?
14424Ligt in het S.L.A. vast dat er regelmatig gerapporteerd dient te worden welke resultaten de frequente metingen hebben opgeleverd?
15503Zijn binnen het S.L.A. formulieren ontwikkeld, waarop volgens procedures de meetgegevens op vastgelegd moeten worden?
16487Kunnen de gebruikers hun klachten/wensen kwijt op een vaste plaats binnen het computercentrum?
17533Wordt in grafieken weergegeven wat het aantal onderbrekingen op de overeengekomen service van het computercentrum is geweest?
18432Heeft het computercentrum duidelijk aangegeven aan de gebruiker hoe de ondersteuning organisatorisch geregeld is?
19433Heeft het computercentrum duidelijk aangegeven aan de gebruiker hoe de uitwijkprocedures zijn?
20434Heeft het computercentrum duidelijk aangegeven aan de gebruiker hoe met netwerkstoringen zal worden omgegaan?
21435Heeft het computercentrum duidelijk met de gebruiker afgestemd hoe hardware-storingen aangemeld moeten worden?
22436Heeft het computercentrum duidelijk met de gebruiker afgestemd hoe software-storingen aangemeld moeten worden?
23437Heeft het computercentrum duidelijk aangegeven wie voor de gebruiker de contactpersonen zijn binnen de organisatie?
24442Is per lijst afgestemd in hoeverre deze vertrouwelijk behandeld dient te worden?
25444Is per lijst afgestemd hoe de distributie dient te verlopen?
261846Is aandacht besteed aan de vervanging van personeel bij roostervrije dagen?
27425Vindt een regelmatige evaluatie plaats om na te gaan of het serice-level-agreement aangepast moet worden?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar