Welcome IT professional

Checklist: Invoering | Exploitatie- en serviceplan | Binnen Service-level-agreement bespreekbare aspecten

Nr. A60703

Binnen Service-level-agreement bespreekbare aspecten
Binnen Service-level-agreement bespreekbare aspecten

Nr.IDVraagFout                             Goed
1970Zijn de kwaliteitseisen zoals vastgelegd in het service- level-agreement onderdeel van de acceptatiecriteria van het systeem?
2538Is de plaats van het computercentrum binnen de organisatie duidelijk omschreven?
31212Is een verzekering afgesloten tegen materiele schade?
41213Is een verzekering afgesloten t.b.v. reconstructiekosten?
51214Is een verzekering afgesloten t.b.v. uitwijkkosten?
61215Is een verzekering afgesloten tegen bedrijfsschade?
71216Is een verzekering afgesloten t.b.v. beroepsaansprakelijkheid?
81217Is een verzekering afgesloten tegen mogelijke fraude?
91240Is een verzekering afgesloten tegen storingen in de verwerking?
10522Is binnen het S.L.A. vastgelegd wie de eigenaar van de diverse informatiesystemen is?
11431Heeft het computercentrum in een vaste planning aangegeven op welke uren het systeem niet beschikbaar is wegens service?
12523Is binnen het S.L.A. vastgelegd welke afwijkingen er voor vrije dagen gelden t.a.v. de te leveren service?
13498Zijn er in het S.L.A. afspraken gemaakt t.a.v. de kwaliteit van de dienstverlening van het computercentrum?
14414Zijn alle gebruikersgroepen volledig op de hoogte van alle diensten die het computercentrum aanbiedt?
15426Hebben de producten die het computercentrum heeft aan te bieden een herkenbare naam?
16427Hebben de producten die het computercentrum heeft aan te bieden allen een duidelijke omschrijving?
17507Organiseert het computercentrum regelmatig gebruikersbijeenkomsten?
18509Heeft de gebruiker voldoende inspraakmogelijkheden t.a.v. de gang van zaken in het computercentrum?
19428Is duidelijk welke hardware omgeving het computercentrum heeft aan te bieden?
20429Is duidelijk welke software omgeving het computercentrum heeft aan te bieden?
21430Is duidelijk welke netwerkfaciliteiten het computercentrum heeft aan te bieden?
22327Is er bij de productie-afdeling een logboek waarin voorkomt welke batchjobs er gedraaid hebben en hoe ze geļæ½indigd zijn?
23439Is per lijst afgestemd op welk soort papier er afgedrukt moet worden?
24440Is per lijst afgestemd in welke oplage de lijst afgedrukt moet worden?
25441Is per lijst afgestemd om welke tijd deze afgedrukt moet zijn?
26442Is per lijst afgestemd in hoeverre deze vertrouwelijk behandeld dient te worden?
27443Is per lijst afgestemd welke nabewerkingen er dienen plaats te vinden?
28444Is per lijst afgestemd hoe de distributie dient te verlopen?
291846Is aandacht besteed aan de vervanging van personeel bij roostervrije dagen?
30449Is de inhoud van het service-level-agreement voor alle partijen duidelijk en overzichtelijk?
31502Is in het S.L.A. per service het belang en de prioriteit vastgesteld?
32527Kan het computercentrum met redelijke zekerheid zeggen dat de afspraken in het S.L.A. ook nagekomen zullen worden?
33501Bevat het S.L.A. uitsluitend operationele richtlijnen die zinvol en bruikbaar zijn?
34531Is binnen het S.L.A. gesproken over het waarderen van het computercentrum door het geven van een cijfer?
35532Is binnen het S.L.A. gesproken over de duur van de geldigheid van de overeenkomst?
36969Zijn binnen het service-level-agreement duidelijke afspraken gemaakt over het onderhoud van systemen?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar