Welcome IT professional

Checklist: Invoering | Exploitatie- en serviceplan | Voorbereiding Service-level-agreement

Nr. A60702

Service-level-agreement voorbereiding
Voorbereiding Service-level-agreement

Nr.IDVraagFout                             Goed
1448Wordt het service-level-agreement door de juiste mensen samengesteld?
2452Is een binnen het service-level-agreement team duidelijk wie voor het vervaardigen van welke onderdelen van de S.L.A. verantwoordelijk is?
3456Is er een apart persoon aangewezen die verantwoordelijk is voor de totstandkoming van het S.L.A.
4970Zijn de kwaliteitseisen zoals vastgelegd in het service- level-agreement onderdeel van de acceptatiecriteria van het systeem?
5530Is bij de start van het S.L.A. begonnen met gemakkelijk te hanteren normen?
61249Wordt binnen het computercentrum een aantal gebruikerscategorieen onderscheiden?
7420Is er voor het uiteindelijke service-level-agreement eerst een concept voorstel geweest waar alle betrokkenen het over eens waren?
8421Is er voor het service-level-agreement werd vastgesteld voor de gebruikers gelegenheid geweest om te onderhandelen t.a.v. het maximaal haalbare?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar