Welcome IT professional

Checklist: Invoering | Maak taakbeschrijvingen | Procedures gebruikersorganisatie

Nr. A60203

Procedures gebruikersorganisatie

Nr.IDVraagFout                             Goed
12419Zijn alle contacten met het computercentrum voor de invoering van het systeem geregeld?
21163Zijn de procedures zo opgezet dat de mogelijkheid tot frauduleuze handelingen vermeden is?
32204Wordt regelmatig gecontroleerd of de medewerkers niet te laks met de beveiligingsprocedures omgaan?
4463Is aangegeven welke gebruiker geautoriseerd is om extra hardware zoals beeldschermen aan te vragen?
52234Is er controle op een adequate functievervulling en naleving van procedures?
61326Zijn er procedures gedefinieerd die in werking treden bij abnormale beeindiging van applicaties?
71327Zijn er procedures gedefinieerd die in werking treden bij fatale systeemstoringen?
82442Zijn er overbruggingsprocedures gemaakt die gedurende de invoering gebruikt zullen worden voor de normale werkzaamheden?
93148Worden de contacten met het computercentrum geco�rdineerd uitgevoerd?
10460Is aangegeven welke gebruiker geautoriseerd is om hardware storingen aan te melden?
11461Is aangegeven welke gebruiker geautoriseerd is om computersupplies te bestellen?
12462Is aangegeven welke gebruiker geautoriseerd is om extra computertijd buiten de vastgestelde uren aan te vragen?
132900Kent de organisatie een parafenlijst waarop van de betrokken medewerkers de autorisaties zijn aangegeven?
141847Is er binnen de gebruikersorganisatie voldoende gedaan om passwords daadwerkelijk geheim te houden?
152104Sluit het systeem aan op de bestaande werkroosters van de gebruikersorganisatie?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar