Welcome IT professional

Checklist: Ontwerp | Ontwikkel mens/machine interfaces | Ontwikkel helpfuncties

Nr. A40503

Ontwikkel helpfuncties

Nr.IDVraagFout                             Goed
1966Is een aparte helpfunctie aanwezig die opgeroepen kan worden als er een foutmelding op het scherm komt?
2147Is het helpscherm altijd aanwezig op het moment dat dit gewenst is?
3965Is de helpfunctie zo van opzet dat gebruikers zelf extra helpschermen aan het systeem kunnen toevoegen?
4967Kan binnen de helpschermen naar verschillende inzichten gericht naar informatie gezocht worden?
5964Kan de ervaren gebruiker binnen de helpfunctie kiezen voor een meer compact helpscherm dan de onervaren gebruiker?
6275Komt de omschrijving van een applicatie op het menu overeen met de omschrijving op het scherm van de applicatie?
73403Wordt gebruik gemaakt van een context gevoelige helpfunctie zodat alleen die helpvensters te zien zijn die op dat moment nodig zijn.
81093Is de diepgang van de helpschermen aan de identiteit van de gebruiker gekoppeld?
93177Is de wijze waarop helpschermen opgeroepen worden op alle plaatsen van het systeem gelijk?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar