Welcome IT professional

Checklist: Informatie analyse | Specificeer benodigde faciliteiten | Selectie leverancier

Nr. A30501

Selectie leverancier
Selectie leverancier
Selectie leverancier

Nr.IDVraagFout                             Goed
11897Houden de in het rapport beschreven selectiecriteria direct verband met het doel waarvoor ze nodig zijn?
22322Is het beleid er op gericht niet al te afhankelijk te worden van een leverancier?
31079Beschouwt de leverancier zich als dienstverlenend bedrijf met bijhorende service?
41080Is de leverancier in het kader van systeemintegratie bereid om hardware en software van andere leveranciers te installeren?
51050Bevat de vragenlijst voor de leveranciers vragen t.a.v. functionaliteit, ondersteuning, techniek en identiteit van de leverancier?
61052Is bekend of de leverancier onderdeel is van een holding waar ook concurrenten toe behoren?
71054Is bekend wat de financiele draagkracht van de leverancier is?
81055Is bekend wat de samenstelling van het personeelsbestand van de leverancier is?
91056Is bekend op welke lokaties de leverancier vestigingen heeft?
101057Is bekend welke ondersteuning de leverancier geeft bij de invoering van het systeem?
111058Is bekend welke ondersteuning de leverancier geeft bij het gebruik van het systeem?
121060Kan de leverancier de onderhoudbaarheid van het systeem aantonen?
131063Sluit de bedrijfsmentaliteit aan bij die van de leverancier?
141066Kan de leverancier zich inleven in de problematiek van de bedrijfstak?
151142Spelen persoonlijke overwegingen bij de selectie een ondergeschikte rol?
161068Kan de inzet van specifieke specialisten door de leverancier verzorgd worden?
171075Is bij de leverancier een onderhoudsteam aanwezig dat voorkomende problemen in een werkend systeem kan oplossen?
181076Biedt de leverancier uitwijkmogelijkheden als het systeem voor langere tijd niet te gebruiken is?
191081Heeft de leverancier ervaring in meerdere bedrijfstakken?
201089Is het opleidingsniveau van de leverancier voldoende om een goede invoering en ondersteuning te kunnen waarborgen?
211110Is bij de leverancier voorzien in een "helpdesk" waar de gebruiker met zijn vragen terecht kan?
221113Reageert de leverancier binnen een aanvaardbare tijd op de wensen van de gebruikers?
231131Heeft de leverancier een goede reputatie?
241134Zijn de door de leverancier uitgebrachte offertes van een goede kwaliteit?
251135Heeft de leverancier een goede marktpositie?
261136Zijn de continuiteitsverwachtingen van de leverancier gunstig?
272395Kenmerkt de leverancier zich reeds enkele jaren als een stabiele organisatie?
283160Is het bureau onafhankelijk, vakbekwaam en integer?
291085Kan de leverancier vragen n.a.v. de offerte nader toelichten?
301187Is bekend welk deel van de omzet van de leverancier aan het geselecteerde systeem toegeschreven kan worden?
313161Is de leverancier bereid om volgens de handboeken van de opdrachtgever te werken?
322862Is bekend hoe groot het marktaandeel van de leverancier is?
331976Biedt de leverancier naast apparatuur ook adviezen voor het ontwikkeltraject?
34607Is er een procedure waarmee geconstateerde fouten in het informatiesysteem zo snel mogelijk hersteld kunnen worden?
351123Zijn de leveringsvoorwaarden van de verschillende leveranciers vergeleken?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar