Welcome IT professional

Checklist: Business analyse | Verzamel gegevens over organisatie | Aanpak Customer Organization Strategy

Nr. A10200

Aanpak Customer Organization Strategy

Nr.IDVraagFout                             Goed
13906Is alle informatie over de processen binnen de gebruikersorganisatie vastgelegd?
23907Is alle informatie over de processen binnen de gebruikersorganisatie bij de beheersorganisatie gearchiveerd?
33908Wordt er onderzoek gedaan naar de ontwikkelingen van de processen binnen gebruikersorganisatie?
43909Worden de ontwikkelingen van de processen binnen gebruikersorganisatie volledig beschreven?
53910Wordt bij het onderhoud van applicaties rekening gehouden met de ontwikkelingen van de processen binnen de gebruikersorganisatie?
63911Is er een beschreven aanpak voor het onderzoek naar ontwikkelingen binnen de gebruikersorganisatie?
73912Wordt de beheerorganisatie aangepast n.a.v. de de ontwikkelingen van de processen binnen de gebruikersorganisatie?
83913Wordt de beheerorganisatie aangepast voordat de ontwikkelingen van de processen binnen de gebruikersorganisatie geeffectueerd worden?
93914Kan van iedere applicatie worden aangegeven hoe belangrijk hij is voor het ondersteunen van de bedrijfsprocessen van de gebruikersorganisatie?
103915Is het belang van de applicatie voor de gebruikers organisatie van invloed op het inrichten van de beheersprocessen?
113916Leidt het onderzoek binnen de gebruikersorganisatie naar structurele verbeteringen van alle bedrijfsprocessen?
123917Is het onderzoek binnen de gebruikersorganisatie ook gericht op de andere organisaties binnen de keten?
133918Worden gezamelijk plannen gemaakt om de bedrijfsprocessen ketenbreed te optimaliseren?
PrintenCijfer: 0,0

Gekoppelde artikelen:
Sidebar